Относно 1 комбо

Модератори: magiclunatic, Ste, Dreamfall

Относно 1 комбо

Мнениеот Mr.Jew на Съб Дек 12, 2009 10:41 pm

March of the Machines
+
Mycosynth Lattice
+
Eldrazi Monument

Идеята е че така всички ваши земи умират защото се превръщат в 0/0 креатури и всичко мое е неунищожимо. Това го пробвах днес докато цъкаме с Highlander-и. Но не сме 100% сигурни че е така, ако може някой по компетентен да каже.
The fatal flaw in every plan is the asumption that you know more than your enemy.
Аватар
Mr.Jew
Benalish Veteran
 
Мнения: 314
Регистриран на: Нед Юли 05, 2009 12:59 am
Местоположение: София

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот DjiDjo на Съб Дек 12, 2009 10:47 pm

първо се аплайват уменията, които правят конкретно число статистиките на крийчъра. Демек такива, които правят криичъра 1/1, 2/2 и тн. След това се аплайват тези, които дават бонус от рода на +1 +1, -1 -1 и тн.
Конкретно в твоята ситуация ще си имаш 1/1 индеструктабъл, летящи артифакт земи.
Blood is holy to those whose god is War.
Аватар
DjiDjo
Aegis Angel
 
Мнения: 889
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 3:06 pm
Местоположение: Aberystwyth, Wales

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот SIMEONOV на Съб Дек 12, 2009 10:51 pm

Една, от които трябва да умре в ъпкийпа :mrgreen:
Gribo написа: Не бях тъжен, безмълвен бях- смайлито беше :| , което е различно от :( (някой ден подобен анализ ще бъде цитиран в литературната критика за шести клас).

venski написа:Тригърите тригърват, когато има причина да тригърнат.
ВЪЙЙЙЙЙЙЙЙ
Изображение
Аватар
SIMEONOV
Трансферна цел №1
 
Мнения: 11848
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 10:55 pm
Местоположение: Под рамката на вратата!

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот saros на Съб Дек 12, 2009 10:54 pm

Ами така си е. Комбото работи и така: Lattice + March of the Machines + Master of Etherium на мястото на монумента. Само че комбо от 3 карти не е много въодушевяващо в EDH - даже комботата от 2 карти или от 1 карта + генерал не винаги стават, а на всичкото отгоре може някой опонент да ти е наредил борд от енчантмънти и артефакти и да те изнесе с тях след това.
Do not react to force in kind. Turn it aside. Direct it to where it can do no harm.
saros
Emrakul, the Aeons Thorn
 
Мнения: 1595
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 10:26 am

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот Lithium на Съб Дек 12, 2009 10:56 pm

btw земите ти остават не защото са indestructible, а щото са +1/+1 от монумента. Indestructible съществата също умират, ако toughness-a им стане 0. (-11/-11 на Darksteel Colossus, anyone?)
Изображение
Аватар
Lithium
Jace, the Mind Sculptor
 
Мнения: 2027
Регистриран на: Нед Яну 25, 2009 10:16 am
Местоположение: Варна

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот Lithium на Съб Дек 12, 2009 11:00 pm

saros написа:даже комботата от 2 карти или от 1 карта + генерал не винаги стават, .


Питай хората тука как се заключва меле на 5 ход (2-ри ход Аркум, който тюторва Darksteel Forge, Nevinnyrral's Disk, Mycosynth Lattice) и то с такава консистентност, че никой не иска да играе с мен 8)
Изображение
Аватар
Lithium
Jace, the Mind Sculptor
 
Мнения: 2027
Регистриран на: Нед Яну 25, 2009 10:16 am
Местоположение: Варна

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот SIMEONOV на Съб Дек 12, 2009 11:02 pm

На 7ми ход Molten Disaster с кикър за 42 :mrgreen:
Gribo написа: Не бях тъжен, безмълвен бях- смайлито беше :| , което е различно от :( (някой ден подобен анализ ще бъде цитиран в литературната критика за шести клас).

venski написа:Тригърите тригърват, когато има причина да тригърнат.
ВЪЙЙЙЙЙЙЙЙ
Изображение
Аватар
SIMEONOV
Трансферна цел №1
 
Мнения: 11848
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 10:55 pm
Местоположение: Под рамката на вратата!

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот Lithium на Съб Дек 12, 2009 11:02 pm

С кои земи? :mrgreen:
Изображение
Аватар
Lithium
Jace, the Mind Sculptor
 
Мнения: 2027
Регистриран на: Нед Яну 25, 2009 10:16 am
Местоположение: Варна

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот SIMEONOV на Съб Дек 12, 2009 11:08 pm

Lithium написа:С кои земи? :mrgreen:


March of the Machines+Mycosynth Lattice+Eldrazi Monument


на трети ход..примерно :mrgreen:
Gribo написа: Не бях тъжен, безмълвен бях- смайлито беше :| , което е различно от :( (някой ден подобен анализ ще бъде цитиран в литературната критика за шести клас).

venski написа:Тригърите тригърват, когато има причина да тригърнат.
ВЪЙЙЙЙЙЙЙЙ
Изображение
Аватар
SIMEONOV
Трансферна цел №1
 
Мнения: 11848
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 10:55 pm
Местоположение: Под рамката на вратата!

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот Mr.Jew на Съб Дек 12, 2009 11:18 pm

Идеята е че така на опонентите земите се превръщат в 0/0 креатури и умират, тоест даже няма penalty ако е поточково.
The fatal flaw in every plan is the asumption that you know more than your enemy.
Аватар
Mr.Jew
Benalish Veteran
 
Мнения: 314
Регистриран на: Нед Юли 05, 2009 12:59 am
Местоположение: София

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот Lithium на Съб Дек 12, 2009 11:20 pm

- 2 Points Destroy or Remove all lands in play through spells or abilities. (This penalty is in the spirit of the rule, and not the letter of the rule, effects that would reset the board for all or most of the players at the table will be awarded this penalty).


или пък не.
Изображение
Аватар
Lithium
Jace, the Mind Sculptor
 
Мнения: 2027
Регистриран на: Нед Яну 25, 2009 10:16 am
Местоположение: Варна

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот Mr.Jew на Съб Дек 12, 2009 11:22 pm

аа еми афектира но все пак е уин от това положение, така че не губиш много.
The fatal flaw in every plan is the asumption that you know more than your enemy.
Аватар
Mr.Jew
Benalish Veteran
 
Мнения: 314
Регистриран на: Нед Юли 05, 2009 12:59 am
Местоположение: София

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот Dreamfall на Нед Дек 13, 2009 1:36 am

except your dignity
One part unstoppable force, one part immovable object.
Magic_glavishte написа:Док, за румънско по-напряко е през Турция и Сирия, там има една нова държава може да минеш да я видиш.

Magic_glavishte написа:Дока ми се ще един ниско прелитащ Емракул да го настъпи
Аватар
Dreamfall
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 5412
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 1:42 am
Местоположение: Zendikar

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот djevelekov на Пет Дек 18, 2009 10:28 am

на правилото пише all lands. не мисля, че всички освен твоите = всички. just to say
Аватар
djevelekov
Benalish Veteran
 
Мнения: 291
Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 9:42 pm

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот Ste на Пет Дек 18, 2009 10:45 am

Да, обаче твоите земи са 1/1, а противниковите са 0/0 и им се случва случка.
Ste
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 9751
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 11:11 pm
Местоположение: Сливен / София

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот djevelekov на Пет Дек 18, 2009 11:03 am

Не ме разбра. Казах, че не трябва да ти се махат точки, защото не чупиш ВСИЧКИ земи, а само чуждите!
Аватар
djevelekov
Benalish Veteran
 
Мнения: 291
Регистриран на: Сря Фев 18, 2009 9:42 pm

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот ormuzd на Пет Дек 18, 2009 11:07 am

djevelekov написа:Не ме разбра. Казах, че не трябва да ти се махат точки, защото не чупиш ВСИЧКИ земи, а само чуждите!


любо номер 2
[size=85]I don’t paint flames on the side of my car, and I don’t paint my Magic cards. Keep your fan art in your notebook or on your wall please, I don’t need to be trying to figure out mid-game whether Bart Simpson is making out with Emma Watson on a Savannah or a Taiga.
ormuzd
Arbalest Elite
 
Мнения: 530
Регистриран на: Съб Яну 24, 2009 7:20 pm
Местоположение: Варна

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот kotseto на Пет Дек 18, 2009 11:13 am

Lithium написа:
- 2 Points Destroy or Remove all lands in play through spells or abilities. (This penalty is in the spirit of the rule, and not the letter of the rule, effects that would reset the board for all or most of the players at the table will be awarded this penalty).


или пък не.


прочети пак този пост и удебеленото :) Ако счупиш повечето земи и останат само твоите пак ще влезе в сила и ще загубиш две точки.
kotseto
Sun Titan
 
Мнения: 1286
Регистриран на: Пон Мар 16, 2009 10:29 am
Местоположение: София

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот Ste на Пет Дек 18, 2009 11:23 am

djevelekov написа:Не ме разбра. Казах, че не трябва да ти се махат точки, защото не чупиш ВСИЧКИ земи, а само чуждите!

Според теб ако за чупене на всички земи си взимаш наказание, не трябва ли за чупене на всички чужди земи да си взимаш същото или дори по-голямо наказание?
Ste
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 9751
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 11:11 pm
Местоположение: Сливен / София

Re: Обносно 1 комбо

Мнениеот X_FACTOR на Пет Дек 18, 2009 11:24 am

Ste написа:
djevelekov написа:Не ме разбра. Казах, че не трябва да ти се махат точки, защото не чупиш ВСИЧКИ земи, а само чуждите!

Според теб ако за чупене на всички земи си взимаш наказание, не трябва ли за чупене на всички чужди земи да си взимаш същото или дори по-голямо наказание?

Какъв е извода? Чупете земите на лошите като мен Камал + Кровакс :)
Няма какво да се обърка!™

!!!РУК
Аватар
X_FACTOR
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 2714
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 10:21 pm

Следваща

Назад към Кухненската маса

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта