Ask the judge

Модератори: magiclunatic, Ste, Dreamfall, GB, ivkost

Re: Ask the judge

Мнениеот thegodfather на Нед Мар 04, 2018 2:06 am

venski написа:Възможните наказания винаги варират според intent-а на играча и винаги могат да стигнат до DQ. Та ако имаш "хипотетична" ситуация предвид може да я разкажеш.

Иначе като цяло не виждам голяма разлика между това и да играеш със скапани протектори освен че опонента ти знае че имаш дадена карта. Според мен размахване на пръст придружено от "сложи си чеклист карта и си дръж тази с кутията" трябва да е достатъчно.

Абсолютно не съм съгласен. Не мога да цитирам документ в момента, но за маркирани карти с pattern, което не е intentional, няколко пъти съм виждал да се дава game loss.
... без да си мърдам и пръста ги късам,
на който си може му връзва, деца ...
thegodfather
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 2616
Регистриран на: Съб Яну 24, 2009 11:15 pm

Re: Ask the judge

Мнениеот GB на Пон Мар 05, 2018 2:27 pm

Ste написа:Какви са възможните наказания за двулицева карта в прозиращ протектор?

на състезателен РЕЛ турнир, по подразбиране е уорнинг, има клауза за ъпгрейд до гейм. при всички положения е добре да се разбере защо човекът не си е видял сам проблема...
съдията, съдията...
Аватар
GB
Emrakul, the Aeons Thorn
 
Мнения: 1812
Регистриран на: Пон Фев 23, 2009 1:03 pm
Местоположение: около или в софия, повечето време.

Re: Ask the judge

Мнениеот Urou на Пет Юли 27, 2018 7:01 am

Контролирам Pegasus Courser:
Effect of card: Flying
Whenever Pegasus Courser attacks, another target attacking creature gains flying until end of turn.
Converted mana cost: 3
екипиран със
Sigiled Sword of Valeron:
Effect of card: Equipped creature gets +2/+0, has vigilance, and is a Knight in addition to its other types.
Whenever equipped creature attacks, create a 2/2 white Knight creature token with vigilance that's attacking.
Equip {3}
Converted mana cost: 3

Мога ли да създам пич и да го накарам да литне в един и същи комбат с ефекта на пегаса? Защо да, не намерих нищо?
Аватар
Urou
Benalish Veteran
 
Мнения: 233
Регистриран на: Пон Апр 12, 2010 8:30 am

Re: Ask the judge

Мнениеот BlackMamba на Пет Юли 27, 2018 7:30 am

невярна информация
Би трябвало да се получава ако стакнеш тригърите, така че първият, който resolve-ва да е този на меча - първо се създава token-a, който атакува, след което тригъра на пегаса трябва да таргетне друг атакуващ creature - пича, който вече е там и атакува. Някой judge да ме поправи, ако бъркам?
BlackMamba
Elite Vanguard
 
Мнения: 31
Регистриран на: Сря Окт 25, 2017 9:51 am

Re: Ask the judge

Мнениеот alvian на Пет Юли 27, 2018 8:53 am

Не, че искам да отнемам ролята на съдиите тук, но това не е точно така, както си го представяш.

Двете умения (това, което си има пегаса и това на сабята, което прави човече) са triggered abilities. И двете trigger-ват, когато атакува пегаса. Да, можеш да ги наредиш на стака както си прецениш. Обаче, умението, което пегаса има като карта, изисква target. Този target се избира като слагаш умението на стака. Трябва да избереш легален target ако имаш такъв. Тъй като качваш двете умения на стака в един и същи момент, независимо как ги нареждаш нито едно от тях не е resolve-нало все още -> няма в игра knight, на когото да дадеш flying.
Последна промяна alvian на Пет Юли 27, 2018 10:16 am, променена общо 1 път
Spoiler:
Изображение
Аватар
alvian
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 3567
Регистриран на: Чет Фев 03, 2011 4:46 pm

Re: Ask the judge

Мнениеот alvian на Пет Юли 27, 2018 8:58 am

Малко extra reading, за да бъда Венски(коректен до колкото е възможно в обясненията си ;) ) и специално, за който не е успял да намери отговор онлайнз:
https://www.mtgsalvation.com/forums/mag ... -triggered
Spoiler:
Изображение
Аватар
alvian
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 3567
Регистриран на: Чет Фев 03, 2011 4:46 pm

Re: Ask the judge

Мнениеот BlackMamba на Пет Юли 27, 2018 9:12 am

Всъщност си абсолютно прав, Марти.
BlackMamba
Elite Vanguard
 
Мнения: 31
Регистриран на: Сря Окт 25, 2017 9:51 am

Re: Ask the judge

Мнениеот Grim Demise на Съб Авг 18, 2018 10:28 pm

Като играя Insult докато имам Guttersnipe първоначалният демидж от Insult-a 2 ли е или 4 ? Ако разбирам правилно, би трябвало да е 2, но да съм сигурен. :roll:
Patrick Chapin написа: "If you're not at least 25% brews you've got no heart. If you're not at least 25% netdeck you've got no brain."


Dave Price написа: "There are wrong answers but there are no wrong threats."
Аватар
Grim Demise
Azure Mage
 
Мнения: 79
Регистриран на: Пет Май 29, 2015 5:07 pm
Местоположение: София Запад

Re: Ask the judge

Мнениеот DeminNas на Съб Авг 18, 2018 11:50 pm

Кой е този първоначален дмж?
Insult не прави дмж.
Ако имаш предвид умението на guttersnipe - прочети картата. Там пише защо е 2 дмж.
"They misunderestimated me."

"ЯмболскияТ Брус Уейн"

Some People`s idea of free speech is that they are free to say what they like, but if anyone says anything back... it`s outrageous!!!

"Истинските прота имат късмет ;) Скила е за слабите!" - Антон Николов
Аватар
DeminNas
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 3922
Регистриран на: Чет Яну 22, 2009 12:20 pm

Re: Ask the judge

Мнениеот Grim Demise на Нед Авг 19, 2018 12:18 am

DeminNas написа:Кой е този първоначален дмж?
Insult не прави дмж.
Ако имаш предвид умението на guttersnipe - прочети картата. Там пише защо е 2 дмж.


Мда, изразих се доста селяндурски. :mrgreen:

Ако имам Guttersnipe и играя Insult, тригъра на Guttersnipe 2 или 4 DMG ще направи? Т.е. предполагам въпроса ми е кое тригърва първо и защо ?

EDIT: Ми, той Бончо си ми е казал да прочета картата ма.. :lol:

Отговорих си сам, а отговорът е именно:

Guttersnipe’s triggered ability resolves before the spell that caused it to trigger. It resolves even if that spell is countered.
Patrick Chapin написа: "If you're not at least 25% brews you've got no heart. If you're not at least 25% netdeck you've got no brain."


Dave Price написа: "There are wrong answers but there are no wrong threats."
Аватар
Grim Demise
Azure Mage
 
Мнения: 79
Регистриран на: Пет Май 29, 2015 5:07 pm
Местоположение: София Запад

Re: Ask the judge

Мнениеот johnny_combo_player на Пон Авг 20, 2018 10:11 pm

Въпрос за интеракцията на Terminus + Vendilion Clique:
7/13/2018 You cast the card with miracle during the resolution of the triggered ability. Ignore any timing rules based on the card’s type.
7/13/2018 If the card with miracle leaves your hand before the triggered ability resolves, you won’t be able to cast it using its miracle ability.
Тегля терминус да кажем и искам да го миракълна. Как протича интеракцията с Клика по мен в дроу фазата, защото не съм 100% сигурен. Благодаря.
Виж пичага , препоръчвам ти да отидеш на курва, че май отдавна си на сухо, да ти помогне жената, а не да ми се правиш тука на девата от света гваделупа,която помага на всички и дава "безценни" съвети.

Изображение
Аватар
johnny_combo_player
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 7409
Регистриран на: Сря Фев 04, 2009 8:56 pm
Местоположение: Софето

Re: Ask the judge

Мнениеот venski на Пон Авг 20, 2018 10:54 pm

Теглиш Terminus. Имаш Miracle trigger. Cast-ваш Terminus когато miracle trigger-а resolve-не и ако Terminus-а все още ти е в ръката.

Опонента може на стака на тригъра да изиграе клика и да ти махне terminus-а, при което няма да можеш да го cast-неш, щото не ти е в ръката.

Ако имаш друг Terminus също няма да можеш да го cast-неш, защото miracle тригъра ти позволява да cast-неш тази конкретна карта, а не карта с това име.
Damage doesn't kill creatures! State-based actions kill creatures!
Goshe написа:Goblins are red, Merfolk are blue. Couldn't care less, Tendrils for 22? #mtglove
#mtgjudge написа:(2/10/2015 7:19:07 PM) Anonycat: suggest that they run a $10,000 buy in no-limit Texas Hold'em event, and do so at Gunfight REL
Аватар
venski
Border Patrol
 
Мнения: 3309
Регистриран на: Пон Яну 31, 2011 12:58 pm
Местоположение: South by South-West

Re: Ask the judge

Мнениеот alvian на Пон Авг 20, 2018 11:44 pm

venski написа:Ако имаш друг Terminus също няма да можеш да го cast-неш, защото miracle тригъра ти позволява да cast-неш тази конкретна карта, а не карта с това име.

Ако някой се зачуди като мен, в този ред на мисли, някъде има ли правило, което да помогне на опонента ми да знае кой е изтегления терминус:
702.93b If a player chooses to reveal a card using its miracle ability, they play with that card revealed until that card leaves their hand, that ability resolves, or that ability otherwise leaves the stack.
Spoiler:
Изображение
Аватар
alvian
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 3567
Регистриран на: Чет Фев 03, 2011 4:46 pm

Re: Ask the judge

Мнениеот thegodfather на Вто Авг 21, 2018 12:26 am

venski написа:Теглиш Terminus. Имаш Miracle trigger. Решаваш дали да cast-неш Terminus когато miracle trigger-а resolve-не и ако Terminus-а все още ти е в ръката.
Лека поправка :)
... без да си мърдам и пръста ги късам,
на който си може му връзва, деца ...
thegodfather
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 2616
Регистриран на: Съб Яну 24, 2009 11:15 pm

Re: Ask the judge

Мнениеот Grim Demise на Чет Авг 23, 2018 12:55 pm

В отговор на карта на опонента, която те кара да дискарднеш карта със Cycling, можеш ли да платиш Cycling cost-a ефективно "циклирайки" я и да изтеглиш?
Patrick Chapin написа: "If you're not at least 25% brews you've got no heart. If you're not at least 25% netdeck you've got no brain."


Dave Price написа: "There are wrong answers but there are no wrong threats."
Аватар
Grim Demise
Azure Mage
 
Мнения: 79
Регистриран на: Пет Май 29, 2015 5:07 pm
Местоположение: София Запад

Re: Ask the judge

Мнениеот venski на Чет Авг 23, 2018 1:16 pm

Каква точно е ситуацията?
  • Опонента изиграва Mind Rot: В този случай можеш да циклираш картата, но след това ще discard-неш каквото си изтеглил
  • Опонента изиграва Duress: преди Duress-а да resolve-не можеш да циклираш картата и опонента ще разгледа новата ти ръка и ако може ще избере карта от нея
  • Опонента изиграва Duress, Duress-а resolve-ва и опонента посочва Censor-а в ръката ти: в този момент си длъжен да го discard-неш, защото трябва Duress-а да resolve-не до край преди да имаш приоритет да правиш каквото и да било

Обикновено "в отговор" означава "докато картата на опонента е на stack-а и не е resolve-нала". В този случай имаш право да циклираш, но когато spell-а на опонента resolve-не ще имаш друга карта в ръка, която да discard-неш.

Ако имаш предвид "опонента избира карта и аз искам преди да я discard-на да активирам cycling умението й", това нямаш право да го направиш.
Damage doesn't kill creatures! State-based actions kill creatures!
Goshe написа:Goblins are red, Merfolk are blue. Couldn't care less, Tendrils for 22? #mtglove
#mtgjudge написа:(2/10/2015 7:19:07 PM) Anonycat: suggest that they run a $10,000 buy in no-limit Texas Hold'em event, and do so at Gunfight REL
Аватар
venski
Border Patrol
 
Мнения: 3309
Регистриран на: Пон Яну 31, 2011 12:58 pm
Местоположение: South by South-West

Re: Ask the judge

Мнениеот Grim Demise на Чет Авг 23, 2018 1:57 pm

venski написа:Каква точно е ситуацията?
Ако имаш предвид "опонента избира карта и аз искам преди да я discard-на да активирам cycling умението й", това нямаш право да го направиш.


Да, тази част ме интересуваше, предполагам е именно защото картата е resolve-нала вече и не мога да правя друго ? :)
Patrick Chapin написа: "If you're not at least 25% brews you've got no heart. If you're not at least 25% netdeck you've got no brain."


Dave Price написа: "There are wrong answers but there are no wrong threats."
Аватар
Grim Demise
Azure Mage
 
Мнения: 79
Регистриран на: Пет Май 29, 2015 5:07 pm
Местоположение: София Запад

Re: Ask the judge

Мнениеот venski на Чет Авг 23, 2018 3:16 pm

Проблемът е че spell-а на опонента е започнал да resolve-ва, но все още не е resolve-нал докрай. За да завърши resolve-ването си трябва да discard-неш карта. Чак след това играч получава приоритет и могат да бъдат предприемани действия.
Damage doesn't kill creatures! State-based actions kill creatures!
Goshe написа:Goblins are red, Merfolk are blue. Couldn't care less, Tendrils for 22? #mtglove
#mtgjudge написа:(2/10/2015 7:19:07 PM) Anonycat: suggest that they run a $10,000 buy in no-limit Texas Hold'em event, and do so at Gunfight REL
Аватар
venski
Border Patrol
 
Мнения: 3309
Регистриран на: Пон Яну 31, 2011 12:58 pm
Местоположение: South by South-West

Re: Ask the judge

Мнениеот Grim Demise на Нед Сеп 02, 2018 12:09 pm

Какво е положението със Storm карти и Doublecast?

Да уточня - държа Grapeshot на 8 сторма, изигравам Doublecast за девети сторм. След като кастна Grapeshot, Doublecast ще копира ли спела още 9 пъти или след сторма просто го копира за още 1 демидж?
Patrick Chapin написа: "If you're not at least 25% brews you've got no heart. If you're not at least 25% netdeck you've got no brain."


Dave Price написа: "There are wrong answers but there are no wrong threats."
Аватар
Grim Demise
Azure Mage
 
Мнения: 79
Регистриран на: Пет Май 29, 2015 5:07 pm
Местоположение: София Запад

Re: Ask the judge

Мнениеот thegodfather на Нед Сеп 02, 2018 12:24 pm

Grim Demise написа:Какво е положението със Storm карти и Doublecast?

Да уточня - държа Grapeshot на 8 сторма, изигравам Doublecast за девети сторм. След като кастна Grapeshot, Doublecast ще копира ли спела още 9 пъти или след сторма просто го копира за още 1 демидж?

Когато копираш спел, ти не го кастваш, а го копираш. Storm (When you cast this spell, copy it for each spell cast before it this turn. You may choose new targets for the copies.) ще тригърне, когато спелът се каства. Очевидно, когато го копираш, няма причина да тригърне.
... без да си мърдам и пръста ги късам,
на който си може му връзва, деца ...
thegodfather
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 2616
Регистриран на: Съб Яну 24, 2009 11:15 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Правилата на играта

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта