Ask the judge

Модератори: magiclunatic, Ste, Dreamfall, ivkost, GB

Re: Ask the judge

Мнениеот venski на Пет Ное 30, 2018 11:40 am

Ти си controller-а на съществата. Ти избираш с кое човече ще атакуваш този ход. Всички останали гледат отстрани и се правят на мажоретки.
Damage doesn't kill creatures! State-based actions kill creatures!
Goshe написа:Goblins are red, Merfolk are blue. Couldn't care less, Tendrils for 22? #mtglove
#mtgjudge написа:(2/10/2015 7:19:07 PM) Anonycat: suggest that they run a $10,000 buy in no-limit Texas Hold'em event, and do so at Gunfight REL
Аватар
venski
Border Patrol
 
Мнения: 3405
Регистриран на: Пон Яну 31, 2011 12:58 pm
Местоположение: South by South-West

Re: Ask the judge

Мнениеот Ste на Пет Ное 30, 2018 1:07 pm

Ти избираш как и защо да атакуваш, обявяваш атакуващи същества и чак тогава играта проверява дали всички необходими условия и забрани са удовлетворени.
Ste
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 9766
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 11:11 pm
Местоположение: Сливен / София

Re: Ask the judge

Мнениеот johnny_combo_player на Пет Ное 30, 2018 2:49 pm

Ste написа:...чак тогава играта проверява дали всички необходими условия и забрани са удовлетворени.

Данке :!:
Виж пичага , препоръчвам ти да отидеш на курва, че май отдавна си на сухо, да ти помогне жената, а не да ми се правиш тука на девата от света гваделупа,която помага на всички и дава "безценни" съвети.

Изображение
Аватар
johnny_combo_player
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 7553
Регистриран на: Сря Фев 04, 2009 8:56 pm
Местоположение: Софето

Re: Ask the judge

Мнениеот Metallicer на Нед Дек 23, 2018 10:34 am

Понеже като потърсих в интернет намирам смесени отговори да попитам тук:

Ако Emrakul, the Aeons Torn се озове в гробището, може ли на стака на тръгъра му да се exile-не цялото гробище + него с Relic of Progenitus? Ако не какво точно се случва и защо?
Magic_glavishte написа:ОМГ ДОКТОРА, ИЛКО И ГОВЕДАРЯ СА НА ЕДНО МНЕНИЕ!!!! 2012!! НОСТРАДАМУС!!!! МЕТЕОРИТ! ГЛОБАЛНО ЗАТОПЛЯНЕ! ЗОМБИ АПОКАЛИПСИС!!!! КЕЛДО!
Аватар
Metallicer
Griffin Sentinel
 
Мнения: 106
Регистриран на: Съб Дек 11, 2010 9:13 pm
Местоположение: София

Re: Ask the judge

Мнениеот johnny_combo_player на Пон Дек 24, 2018 12:26 am

Metallicer написа:Понеже като потърсих в интернет намирам смесени отговори да попитам тук:

Ако Emrakul, the Aeons Torn се озове в гробището, може ли на стака на тръгъра му да се exile-не цялото гробище + него с Relic of Progenitus? Ако не какво точно се случва и защо?

Не само че може, ами хората си реанимират Емракули с goryo's vengeance от доста време :mrgreen: По същата логика можеш и да го surgical extraction - неш или каквото те влече
Виж пичага , препоръчвам ти да отидеш на курва, че май отдавна си на сухо, да ти помогне жената, а не да ми се правиш тука на девата от света гваделупа,която помага на всички и дава "безценни" съвети.

Изображение
Аватар
johnny_combo_player
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 7553
Регистриран на: Сря Фев 04, 2009 8:56 pm
Местоположение: Софето

Re: Ask the judge

Мнениеот alvian на Пет Яну 18, 2019 3:10 pm

If you flicker a Captive Audience that you own, you still get to choose an opponent who gets the enchantment OR you can choose it to enter the battlefield under your control right?
Spoiler:
Изображение
Аватар
alvian
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 3638
Регистриран на: Чет Фев 03, 2011 4:46 pm

Re: Ask the judge

Мнениеот venski на Пет Яну 18, 2019 4:01 pm

Не съм сигурен какво трябва да значи "right" в края на изречението.

След flicker-а енчанта се опитва да влезе под твой контрол, но се оказва че има replacement ефект, който трябва да се приложи. Прилагаш го и влиза под контрол на опонент по твой избор. Не можеш да избереш да влезе под твой контрол, щото не си си опонент сам на себе си.
Damage doesn't kill creatures! State-based actions kill creatures!
Goshe написа:Goblins are red, Merfolk are blue. Couldn't care less, Tendrils for 22? #mtglove
#mtgjudge написа:(2/10/2015 7:19:07 PM) Anonycat: suggest that they run a $10,000 buy in no-limit Texas Hold'em event, and do so at Gunfight REL
Аватар
venski
Border Patrol
 
Мнения: 3405
Регистриран на: Пон Яну 31, 2011 12:58 pm
Местоположение: South by South-West

Re: Ask the judge

Мнениеот alvian на Пет Яну 18, 2019 7:56 pm

Има ли някаква литература дето пише, че това е replacement effect?
Spoiler:
Изображение
Аватар
alvian
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 3638
Регистриран на: Чет Фев 03, 2011 4:46 pm

Re: Ask the judge

Мнениеот venski на Пет Яну 18, 2019 8:02 pm

614.1c Effects that read “[This permanent] enters the battlefield with . . . ,” “As [this permanent] enters the battlefield . . . ,” or “[This permanent] enters the battlefield as . . . “ are replacement effects.

614.1d Continuous effects that read “[This permanent] enters the battlefield . . .” or “[Objects] enter the battlefield . . .” are replacement effects.
...
614.12. Some replacement effects modify how a permanent enters the battlefield. (See rules 614.1c–d.) Such effects may come from the permanent itself if they affect only that permanent (as opposed to a general subset of permanents that includes it). They may also come from other sources. To determine which replacement effects apply and how they apply, check the characteristics of the permanent as it would exist on the battlefield, taking into account replacement effects that have already modified how it enters the battlefield (see rule 616.1), continuous effects from the permanent’s own static abilities that would apply to it once it’s on the battlefield, and continuous effects that already exist and would apply to the permanent.
Example: Voice of All says “As Voice of All enters the battlefield, choose a color” and “Voice of All has protection from the chosen color.” An effect creates a token that’s a copy of Voice of All. As that token is created, the token’s controller chooses a color for it.
Example: Yixlid Jailer says “Cards in graveyards lose all abilities.” Scarwood Treefolk says “Scarwood Treefolk enters the battlefield tapped.” A Scarwood Treefolk that’s put onto the battlefield from a graveyard enters the battlefield tapped.
Example: Orb of Dreams is an artifact that says “Permanents enter the battlefield tapped.” It won’t affect itself, so Orb of Dreams enters the battlefield untapped.

614.12a If a replacement effect that modifies how a permanent enters the battlefield requires a choice, that choice is made before the permanent enters the battlefield.

614.12b Some replacement effects cause a permanent to enter the battlefield with its controller’s choice of one of two abilities, each marked with an anchor word and preceded by a bullet point. “[Anchor word] — [ability]” means “As long as [anchor word] was chosen as this permanent entered the battlefield, this permanent has [ability].” The abilities preceded by anchor words are each linked to the ability that causes a player to choose between them. See rule 607, “Linked Abilities.”
Damage doesn't kill creatures! State-based actions kill creatures!
Goshe написа:Goblins are red, Merfolk are blue. Couldn't care less, Tendrils for 22? #mtglove
#mtgjudge написа:(2/10/2015 7:19:07 PM) Anonycat: suggest that they run a $10,000 buy in no-limit Texas Hold'em event, and do so at Gunfight REL
Аватар
venski
Border Patrol
 
Мнения: 3405
Регистриран на: Пон Яну 31, 2011 12:58 pm
Местоположение: South by South-West

Re: Ask the judge

Мнениеот mozz на Вто Юни 04, 2019 11:38 am

С Bolt Bend мога ли да променя target на spell като Toll of the Invasion? И ако не защо? Питам само за target-a - ОК съм Army token-a да си го получи опонента.
Не успях в Арена, но не съм съвсем сигурен дали missclick-нах.
mozz
Benalish Veteran
 
Мнения: 256
Регистриран на: Чет Сеп 19, 2013 2:49 pm
Местоположение: Зомбабве

Re: Ask the judge

Мнениеот Magic_glavishte на Вто Юни 04, 2019 12:04 pm

Зависи срещу колко опонента играеш :) Иначе ако беше плейър, щеше да работи по-добре
See, here's the thing about Magic : super easy, not hard...mulligan to five...you are all disappointed...I'm gonna lose...there's like nothing I can do...five minutes later you've just killed your opponent with an infinite combo. Easy stuff!

Патрик е като Емил Костадинов , отбелязва гол в последната минута и на никой не му се верва. Господ е гоблин гайд
Аватар
Magic_glavishte
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 9284
Регистриран на: Чет Яну 22, 2009 12:03 am
Местоположение: SUPLEX CITY

Re: Ask the judge

Мнениеот venski на Вто Юни 04, 2019 12:10 pm

Target-а на Toll of the Invasion трябва да е опонент на играча, който го cast-ва. Понеже в арена се играе 1v1 единственият опонент си ти, и следователно си единственият легален target.

Както отбелязва Камен, в Commander или в 2HG опонента ти ще има повече от 1 опонент и там ще можеш спокойно да пренасочиш към някой друг.
Damage doesn't kill creatures! State-based actions kill creatures!
Goshe написа:Goblins are red, Merfolk are blue. Couldn't care less, Tendrils for 22? #mtglove
#mtgjudge написа:(2/10/2015 7:19:07 PM) Anonycat: suggest that they run a $10,000 buy in no-limit Texas Hold'em event, and do so at Gunfight REL
Аватар
venski
Border Patrol
 
Мнения: 3405
Регистриран на: Пон Яну 31, 2011 12:58 pm
Местоположение: South by South-West

Предишна

Назад към Правилата на играта

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron