Ask the judge

Модератори: magiclunatic, Ste, Dreamfall, GB, ivkost

Ask the judge

Мнениеот SIMEONOV на Чет Яну 22, 2009 1:12 am

Така... защо гойфа не се помпа от Arcane, какво става като изиграя Time Stretch в петия ход на тайма , защо мога да се предам след като съм изиграл Angel's Grace и тн. Тая тема е важна за интегринещотоси на форума!
Gribo написа: Не бях тъжен, безмълвен бях- смайлито беше :| , което е различно от :( (някой ден подобен анализ ще бъде цитиран в литературната критика за шести клас).

venski написа:Тригърите тригърват, когато има причина да тригърнат.
ВЪЙЙЙЙЙЙЙЙ
Изображение
Аватар
SIMEONOV
Трансферна цел №1
 
Мнения: 11837
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 10:55 pm
Местоположение: Под рамката на вратата!

Re: Ask the judge

Мнениеот Yavovian на Чет Яну 22, 2009 1:27 pm

Да не забравяме и къде точно в папката да си сложа Ghostfire-a...
Аватар
Yavovian
Arbalest Elite
 
Мнения: 412
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 11:55 pm

Re: Ask the judge

Мнениеот X_FACTOR на Чет Яну 22, 2009 10:44 pm

А, Камене, имам един въпрос:" Играя replenish, а после на стака Mirrorweave,a в игра имам oppalescence и осен това ...
... и освен всичко имам анимирано село" Та въпроса ми е: Какво се случва с интегритета на играта?
Няма какво да се обърка!™

!!!РУК
Аватар
X_FACTOR
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 2714
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 10:21 pm

Re: Ask the judge

Мнениеот Dragon на Чет Яну 22, 2009 11:04 pm

Интегритета на играта си взима :) Айде тука малко по-сериозно
Dragon
Администратор
 
Мнения: 60
Регистриран на: Вто Яну 20, 2009 10:31 pm

Re: Ask the judge

Мнениеот Ste на Съб Яну 24, 2009 3:17 am

Judge, помагай!

Вече за трети път ми се случва следната ситуация :

Аз имам Painter's Servant в игра и съм казал синьо, а лошия има някакво същество, по което играя Pyroblast. Лошия казва "it's in play!!". Аз казвам "И к'во от т'ва?" Лошия казва "all cards that are not in play..." През следващата минута - минута и нещо аз се опитвам да разбера какъв е проблема, а лошия си повтаря мантрата "it's in play" След това по-бързия пише нещо по адрес на другия и излиза.

Въпрос: Аз ли бъркам нещо???

EDIT: И един друг въпрос. Вярно ли е, че "lands are stegnans" (предполага се, че човека има предвид stagnant)? Имам Painter's Servant и активирам Grindstone. Лошия показва земя и още нещо и отказва да си милне дека щото земите били colorless и нямало как да станат сини. Има ли нещо такова?
Ste
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 9732
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 11:11 pm
Местоположение: Сливен / София

Re: Ask the judge

Мнениеот Raid на Съб Яну 24, 2009 4:10 am

Кратък отговор: не, не бъркаш.

По-подробен
Не виждам никаква възможност за двусмислено тълкуване на текста на Painter's Servant.

1. В първия случай: Текстът на Painter's Servant гласи "All cards that aren't in play, spells, and permanents are the chosen color in addition to their other colors.". Имаш ли Painter's Servant в игра? Избрал ли си "синьо" при влизането му в игра? Противниковото същество "permanent" ли е? Ако отговорът и на трите въпроса е "да", то всеки способен на членоразделна реч би трябвало да не спори изобщо.

2. Във втория случай - пак няколко въпроса: "земята" карта ли е, докато е в библиотеката? "All cards that aren't in play" сини ли са в резултата на избора при влизането на Painter's Servant в игра? Ако и тук отговорите са "да", виж предишната точка... btw, последната точка от официалните рулинги на Painter's Servant в Gatherer отговаря точно на този въпрос.
What is the main difference between Manchester United and Liverpool?
We make history, they live in it.
Аватар
Raid
Master of Puppets
 
Мнения: 4972
Регистриран на: Пет Яну 23, 2009 2:00 pm
Местоположение: Theatre of Dreams

Re: Ask the judge

Мнениеот Magic_glavishte на Съб Яну 24, 2009 3:15 pm

Факт. Продължава да има доста големи олигофрени които играят в МВС. Проблема е че не искат да се научат, дори когато обясняваш правилата като на малоумен..... Шанс за тях един вид...
See, here's the thing about Magic : super easy, not hard...mulligan to five...you are all disappointed...I'm gonna lose...there's like nothing I can do...five minutes later you've just killed your opponent with an infinite combo. Easy stuff!

Патрик е като Емил Костадинов , отбелязва гол в последната минута и на никой не му се верва. Господ е гоблин гайд
Аватар
Magic_glavishte
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 9244
Регистриран на: Чет Яну 22, 2009 12:03 am
Местоположение: SUPLEX CITY

Re: Ask the judge

Мнениеот Goshe на Съб Яну 24, 2009 3:18 pm

Мога ли да играя Ponder с по-малко от 3 карти в библиотеката и какво става?
Аватар
Goshe
Emrakul, the Aeons Thorn
 
Мнения: 1836
Регистриран на: Чет Яну 22, 2009 9:40 am

Re: Ask the judge

Мнениеот Magic_glavishte на Съб Яну 24, 2009 3:21 pm

При всеки вариант между две и нула извършваш действието доколкото можеш. Тоест поглеждаш горните х карти и ги връщаш обратно, може да шъфълнеш ако ти се прииска, и теглиш карта. Ако нямаш карти обаче след това умираш поради невъзможност да теглиш карта
See, here's the thing about Magic : super easy, not hard...mulligan to five...you are all disappointed...I'm gonna lose...there's like nothing I can do...five minutes later you've just killed your opponent with an infinite combo. Easy stuff!

Патрик е като Емил Костадинов , отбелязва гол в последната минута и на никой не му се верва. Господ е гоблин гайд
Аватар
Magic_glavishte
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 9244
Регистриран на: Чет Яну 22, 2009 12:03 am
Местоположение: SUPLEX CITY

Re: Ask the judge

Мнениеот Goshe на Съб Яну 24, 2009 3:31 pm

Найс! Мерси :)
Аватар
Goshe
Emrakul, the Aeons Thorn
 
Мнения: 1836
Регистриран на: Чет Яну 22, 2009 9:40 am

Re: Ask the judge

Мнениеот Ste на Съб Яну 24, 2009 5:02 pm

В тази връзка, можеш ли да ползваш умението на Arc-Slogger с по-малко от 10 карти в библиотеката и защо?
Ste
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 9732
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 11:11 pm
Местоположение: Сливен / София

Re: Ask the judge

Мнениеот Raid на Съб Яну 24, 2009 5:09 pm

Контравъпрос: ако имаш възможност да добавиш в мана-пуула само зелена мана, можеш ли да активираш умението на слогъра?
В смисъл, че то се активира със заплащане на цена - R и 10 карти от библиотеката. Ако нямаш червена мана или ако нямаш 10 карти в библиотеката, очевидно не можеш да заплатиш цената.
What is the main difference between Manchester United and Liverpool?
We make history, they live in it.
Аватар
Raid
Master of Puppets
 
Мнения: 4972
Регистриран на: Пет Яну 23, 2009 2:00 pm
Местоположение: Theatre of Dreams

Re: Ask the judge

Мнениеот Gribo на Съб Яну 24, 2009 5:33 pm

Magic_glavishte написа:Факт. Продължава да има доста големи олигофрени които играят в МВС. Проблема е че не искат да се научат, дори когато обясняваш правилата като на малоумен..... Шанс за тях един вид...

бтв по едно време ме бяха издразнили неколко такива малоумници и си бях написал в подписа че съм рулс адвайзър и ако ще тръгват да ми спорят за правилата най вероятно са неможачи и всеки който е тръгвал нещо да ми каже на въпреки беше бая възпитан и ми изслушваше обясненията внимателно, че и се съгласяваше :lol:
Изображение
Аватар
Gribo
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 2829
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 11:16 pm
Местоположение: София

Re: Ask the judge

Мнениеот DobzZ на Съб Яну 24, 2009 6:23 pm

Извинявам се за глупавия въпрос но някой може ли да ми обясни следното =>
...comes into play with X +1/+1 counters on it.If X is 5 or more,it comes into play with an additional X +1/+1 counters on it.

:( :?: :?: :?:
The thing that evil guys need to do to triumph is to let good guys to do nothing!
Аватар
DobzZ
Griffin Sentinel
 
Мнения: 135
Регистриран на: Чет Яну 22, 2009 2:22 pm

Re: Ask the judge

Мнениеот Ste на Съб Яну 24, 2009 6:33 pm

DobzZ написа:Apocalypse Hydra (X) (R) (G)
Creature - Hydra Mythic Rare

Apocalypse Hydra comes into play with X +1/+1 counters on it. If X is 5 or more, it comes into play with an additional X +1/+1 counters on it.
(1) (R) , Remove a +1/+1 counter from Apocalypse Hydra: Apocalypse Hydra deals 1 damage to target creature or player.
0/0


Плащаш (1) (R) (G) - получаваш 1/1
Плащаш (2) (R) (G) - получаваш 2/2
Плащаш (3) (R) (G) - получаваш 3/3
Плащаш (4) (R) (G) - получаваш 4/4
Плащаш (5) (R) (G) - получаваш 10/10
Плащаш (6) (R) (G) - получаваш 12/12
...

Само това "it comes into play with an additional X +1/+1 counters on it." ми се струва леко сбъркано. Според мен трябва да е "it comes into play with X аdditional +1/+1 counters on it."
Последна промяна Ste на Съб Яну 24, 2009 6:37 pm, променена общо 1 път
Ste
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 9732
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 11:11 pm
Местоположение: Сливен / София

Re: Ask the judge

Мнениеот DobzZ на Съб Яну 24, 2009 6:37 pm

Аха...не бях сиг дали е точно това...10x :D
The thing that evil guys need to do to triumph is to let good guys to do nothing!
Аватар
DobzZ
Griffin Sentinel
 
Мнения: 135
Регистриран на: Чет Яну 22, 2009 2:22 pm

Re: Ask the judge

Мнениеот Magic_glavishte на Съб Яну 24, 2009 8:37 pm

Факт че е малко объркано. Явно са хитри... Мерси Сте за отговора. Просто плащайки цената проверяваш дали случайно не си платил 5 или повече, и ако случайно си го направил удвояваш броя на каунтърите с които хидрата влиза в игра.

Както господата Рулз адвайзъри са се произнесли по-горе не можеш да използваш умението на Слогъра, защото трябва да можеш да заплатиш цената на умението.... Това е като да не можеш да сложиш шокленд ънтапнат ако си на 1, дори да искаш няма как да стане. Затова не може да се самоубиеш по този начин ;)
See, here's the thing about Magic : super easy, not hard...mulligan to five...you are all disappointed...I'm gonna lose...there's like nothing I can do...five minutes later you've just killed your opponent with an infinite combo. Easy stuff!

Патрик е като Емил Костадинов , отбелязва гол в последната минута и на никой не му се верва. Господ е гоблин гайд
Аватар
Magic_glavishte
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 9244
Регистриран на: Чет Яну 22, 2009 12:03 am
Местоположение: SUPLEX CITY

Re: Ask the judge

Мнениеот Ste на Съб Яну 24, 2009 9:01 pm

Magic_glavishte написа:Както господата Рулз адвайзъри са се произнесли по-горе не можеш да използваш умението на Слогъра, защото трябва да можеш да заплатиш цената на умението.... Това е като да не можеш да сложиш шокленд ънтапнат ако си на 1, дори да искаш няма как да стане. Затова не може да се самоубиеш по този начин ;)

И аз мислех, че не може ама пича, с който играх, звучеше доста убедено и не ми се спореше вече (след тримата глупаци и Painter's Servant-а).
Ste
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 9732
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 11:11 pm
Местоположение: Сливен / София

Re: Ask the judge

Мнениеот Magic_glavishte на Съб Яну 24, 2009 9:05 pm

Направи като Дидо.... Явно сработва срещу идиоти ;)
See, here's the thing about Magic : super easy, not hard...mulligan to five...you are all disappointed...I'm gonna lose...there's like nothing I can do...five minutes later you've just killed your opponent with an infinite combo. Easy stuff!

Патрик е като Емил Костадинов , отбелязва гол в последната минута и на никой не му се верва. Господ е гоблин гайд
Аватар
Magic_glavishte
Infernal Spawn of Evil
 
Мнения: 9244
Регистриран на: Чет Яну 22, 2009 12:03 am
Местоположение: SUPLEX CITY

Re: Ask the judge

Мнениеот Shushi на Нед Яну 25, 2009 7:09 am

бтв...не съм съгласен че с шок ленд не можеш да се самоубиеш....можеш...просто трябва да си на 2....тогава просто можеш да платиш цената....
MetalVampire написа:ВИТОР ВАЛДЕС : И ЛОВЕЦ СЪМ И ВРАТАР СЪМ А ПИШКИ ЦЕЛА НОЩ ЛАПАЛ СЪМ

Priest написа:Tiq deto nemat kakvo da pravqt po cql den da se 4uvstvat svobodni da pravqt felacio na kone v gorata....
Аватар
Shushi
Богът на спама
 
Мнения: 1210
Регистриран на: Сря Яну 21, 2009 10:27 pm
Местоположение: София "Ел Корасон"

Следваща

Назад към Правилата на играта

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта